poniedziałek, 1 czerwca 2015

Koniec roku, zamęt, sukcesy jako blogerka

Hejka <3
Powracam do was z nowym postem aż po jednodniowej przerwie od blogowania. Skaczę ze szczęścia, ponieważ blog, ma prawie 100 odwiedzin, a jak dla mnie jest to naprawdę niezwykłe doświadczenie, a przy tym jeden z pierwszych sukcesów w karierze blogerki.
Nie sądziłam, że w ogóle znajdą się osoby chętne zagłębić się w życie zwykłej nastolatki z ambicjami i mam nadzieję, że z siłą, aby wszystkie je spełnić.
Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień, nie wydarzyło się raczej nic godnego uwagi, albo by się o tym rozpisać na kilkadziesiąt stron zeszytowych.
Większą część dnia spędziłam odrabiając lekcje. Niestety, a może i stety zbliża się upragniony koniec roku, aczkolwiek dla mnie stanowi on tylko nauczycielski pretekst i wymówkę na nagle wzmożoną liczbę kartkówek. Muszę, jednak przyznać, że w pewnym stopniu rozumiem ich niepokój, oceny nie biorą się znikąd. Miałam na głowie masę materiału, głównie przez to, że prawie cały  wczorajszy dzień spędziłam na Dworcu Wschodnim w Warszawie, gdzie miał odbyć się mój występ, na który przyszło aż pięć osób. Owacje na stojąco.
Czas na działce spożytkowałam przygotowując... UKŁAD TANECZNY. Tak wiem, jestem dzieckiem pasji, pisanie, fotografia, sport, taniec. Wszystko naraz. Moim ukochanym gatunkiem jest taniec współczesny, oczywiście rozwijam również moje hip-hopowe umiejętności. Królowa dzielnicy, nadchodzi :D Jest spora szansa, iż od przyszłego postu zacznę dodawać zdjęcia wykonane przeze mnie, nie z Internetu dla wypełnienia przestrzeni :P A tutaj zapodaję wam zdjęcie ( autor: moja znajoma) na którym jest urywek z układu tańczonego przeze mnie:


Choreografia: "Dziewięć miesięcy, dwa tygodnie, jedna chwila"


To by było na tyle, jeśli chodzi o dzisiejszy post, mam nadzieję, że wam się spodobał mimo długości, która aż mnie drażni. Kocham się rozpisywać, ale im blog będzie popularniejszy tym posty będą dłuższe. Logika, co nie? Dziękuję za każdą chwilę spędzoną tutaj liczę na komentarze, więcej niż ten jeden poprzedni, aczkolwiek pozdrawiam jego autorkę :D
Widzimy się niebawem.

5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki.Już mi się u Ciebie podoba. U mnie też początki. Zapraszam.
    http://olaoops.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Zostałaś nominowana do LBA przez http://olaoops.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zapomnij i swojej nominacji do LBA. Pytania czekaja na moim blogu. Odpowiedz na nie i nominuj 10 swoich faworytow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zapomnij i swojej nominacji do LBA. Pytania czekaja na moim blogu. Odpowiedz na nie i nominuj 10 swoich faworytow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, nie zapomnę :D Jak tylko uda mi się napisać to od razu poinformuję cię

      Usuń