wtorek, 23 czerwca 2015

FATHER'S DAY!

Cześć!
Dzisiaj pokażę Wam prosty, za to pomysłowy prezent z okazji Dnia Ojca, która zapewne jak wiecie jest dzisiaj! Dobra, może nie wykazałam się nie wiadomo jaką kreatywnością, ale sposób w jaki dałam mojemu tacie prezent jakoś tam zapunktował. Dałam mu... CZEKOLADĘ! Miała ona naprawdę urocze i adekwatne opakowanie. Kupiłam ją w sieci sklepów Lidl za ok. 10 złoty, więc uważam, że było warto.
Tak prezentowało się opakowanie czekolady
 
Jest to mleczna czekolada, ale prawdopodobnie występują również inne smaki, których nie byłam w stanie zakupić. Co do jakości i ogółu. Produkt szczerze polecam z tego co wiem mój tata jest zadowolony, a w większości przypadków podzielam jego zdanie
 
 
 
Chciałam pokazać Wam jako taki bonus jak wygląda mój tata. Kocham go naprawdę mocno, można powiedzieć, że jestem córeczką tatusia, ale z mamą również mam zacne relacje. Jednak tatko forever!
 
Dobra nie wyszłam na tym zdjęciu super hiper, ale lubię je, ponieważ jest stu procentowo naturalne, w ogóle do niego nie pozowaliśmy, a powstało, bo uczyłam tatę jak używać przedniej kamerki w telefonie.
Komentujcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz