sobota, 20 czerwca 2015

[TAG] #My life my rules!

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem! Wpadłam na niego zaledwie kilka minut temu, automatycznie stwierdziłam, że nie ma bata i muszę go zrobić :D Tag będzie opowiadał o mnie. Pokażę wam jak mniej więcej wygląda moje codzienne życie, czym się interesuję, dodam też kilka zdjęć, jakże by inaczej!
1. Jestem OTAKU! Dla tych którzy nie wiedzą co to oznacza już objaśniam. Otaku to osoba, która interesuje się mangą oraz anime. Wiele osób uważa to za dziecinne hobby. Powiem tak, denerwuje mnie, gdy ktoś nazywa to "chińskimi bajkami", ponieważ należy akceptować zainteresowania ludzi, niezależnie od swoich poglądów. Mam u siebie w pokoju około 12 mang zakupionych w miejskim empiku. Nawet nie wiecie co to była za radość, gdy zadzwoniła do mnie przyjaciółka i powiedziała, że w naszym miasteczku są mangi!
Moja kolekcja :D
  
 
 
2. Czynnością, którą mogę wykonywać 24 na dobę jest... leżenie pod kocykiem! Kocham to i dostaję nerwicy gdy mój ukochany puchaty kocyk, który dostałam na gwiazdkę pierze się i przez te kilka godzin nie mogę się w niego wtulić.
 
 
3. Najwięcej o mnie mówi mój telefon.  Jest tam wszystko co dla mnie ważne, innymi słowy cała esencja mnie. Tapety, dzwonek pokazują tylko jak bardzo mój mózg jest tęczowy, ikonki nie pomagają ( hahahahaha)

 
4. Marzę by zostać pisarką! Od dziecka było to moim marzeniem i nie ma bata, że zrezygnuję. Nie napisałam jeszcze żadnej książki, ale prowadzę całkiem dobrze prosperującą stronę na Facebooku!
 
5. Chciałabym jak najlepiej prowadzić tego bloga, nie mogę się już doczekać aż nawiąże z kimś współprace, ale niestety na chwilę obecną jest to niemożliwe. Oj tam, muszę trochę popracować i będzie gitara!
 
 
6.Nigdy, ale to nigdy nie lubiłam się wyróżniać. Wolę trzymać się na uboczu ( chyba, że chodzi o pisanie). Niestety trudno trzymać się na uboczu, gdy Twoja mama jest polonistką i cię uczy.
 
7. Interesuję się modą, ale nie mam póki co tyle wolnego czasu, żeby robić sesje, a po za tym jestem niefotogeniczna i nieśmiała, co dodatkowo utrudnia moje stanie przed obiektywem. Na szczęście mam już plany zarówno na sesję jak i na kolejne posty.

 
 
 
8. Moimi ulubionymi youtuberami są: reZi, multi, Jaś, Red Lipstick Monster, Madzia, Niezpominajka, MarykateanPlay
 
9. Ukończyłam ten rok szkolny ze średnią 5,20, miałam czwórki z fizyki i matematyki, ale  z nich nie byłam dobra, dlatego jestem z nich usatysfakcjonowana

To tyle na dziś! Komentujcie, ponieważ to duża motywacja, a ostatnio w ogóle nie mam komentarzy pod postami więc do dzieła lenie!!! :*

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zawsze chciałam zostać pisarką, lecz gdy coś pisałam wychodziła niezła klapa. Pamiętam, jak byłam mała pisałam raz na rok nie całą połowę strony i na tym kończyły się moje chęci. Jednak w 11 roku mojego życia obejrzałam i przeczytałam "Niezgodna" i chciałam stworzyć coś tego typu. Na samym początku była to jedna, wielka klapa, ale po jakimś czasie napisałam to na nowo. Zobaczyłam też, że inni mają strony na fb o opo i sama jedną stworzyłam. Zaczęłam pisać inne opowiadania o miłości. Wysyłałam je wszędzie, gdzie się dało. Nagle w nocy odpisała mi pewna dziewczyna i powiedziała, że jej się to podoba. Rano czekałam na odpowiedź z tej samej strony tylko, że innej osoby. Napisała mi parę bezcennych rad. Dzięki niej piszę teraz o niebo lepiej i jestem jej tyle wdzięczna! ♥
    Tak, mówię o Tobie KsoxoSmile. Dziękuję Ci! Jesteś niesamowita! (a i sorry, że tu Ci to napisałam, ale nie mogłam się powstrzymać...)
    I szczerze to jestem pewna, że zostaniesz pisarką! Bo serio piszesz mega...

    OdpowiedzUsuń
  3. Spora kolekcja mangi! Życzę powodzenia w jej poszerzaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, jest już nowy tom Tokyo Ghoul? Muszę się zaopatrzyć :)
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję średniej! Marzenie... Również będę mieć pasek, ale moja średnia jest niższa od Twojej. :)
    Pozdrawiam serdecznie, Alicja z
    OKIEM BARWNEJ POETKI

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli czegoś pragniesz możesz to osiągnąć :) średnia piękna. Zostawiam obserwację i liczę że wpadniesz do mnie : pozytywnego-cos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tag. Interesujący telefon. Też zawsze chciałam zostać piosenkarką!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! Będę wpadać!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie :
    http://i-think-this-book-is-funny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń